Partner za profesionalce.

Kontaktirajte nas

info@velpro.hr
01 2402 600

(pon-pet 6-16h, subotom 7-12h)

© Velpro 2021. Sva prava pridržana.

Česta pitanja

Registracija i Prijava

  • Tko može kupovati kod nas?

    Pravne osobe

    • trgovačka društva
    • javna poduzeća
    • ostali organizacijski oblici (udruženja građana, klubovi, zaklade, sindikati, veleposlanstva i konzulati, nevladine organizacije i sl.)

    Fizičke osobe

    • registrirane za obavljanje djelatnosti (obrtnici i poslovi kućne radinosti, javni bilježnici, odvjetnici, sudski tumači i sl.)
    • obiteljska poljoprivredna gospodarstva (OPG)
  • Koja dokumentacija je potrebna za registraciju?

    Tuzemni kupac

    • Preslika izvatka iz sudskog registra ili obrtnice ne stariji od 3 mjeseca
    • OIB
    • Razvrstavanje poslovnog subjekta prema NKD  (Statistika - ako se radi o trgovačkom društvu)
    • Karton deponiranih potpisa kod poslovne banke (sa novim IBAN brojem)

    Inozemni kupac:

    • Rješenje trgovačkog suda / ispis iz poslovnog registra
    • Potvrda o PDV ID broju( poreznom broju pravnog subjekta ili  VAT broj,) iz ministarstva financija

    Potpisni karton iz banke - dokument na kojem je vidljiv: 

    • IBAN banke
    • SWIFT banke
    • Adresa banke
  • Kako se registrirati za prvu kupnju?

    1. PRIPREMITE ODGOVARAJUĆU DOKUMENTACIJU

    2. ISPUNITE OBRAZAC i vaš prodajni predstavnik će vas kontaktirati u najkraćem roku.

    Ili

    OVDJE PREUZMITE OBRAZAC pa ga donesite zajedno s odgovarajućom dokumentacijom u naš najbliži centar.

  • Što je šifra kupca?

    Šifra kupca je vaš evidencijski i identifikacijski broj u našem sustavu. Bez šifre ne možete kupovati u našim centrima.

  • Mogu li kupovati ukoliko nisam registriran?

    Ako niste registrirani, ne možete kupovati u našim veleprodajnim centrima.

  • Mogu li kupovati u Velpro webshopu ako nisam registriran kao kupac ?

    Ako niste registrirani i nemate svoju šifru ne možete kupovati u našem webshopu.

Upravljanje mojim podacima

Webshop

  • Kako se registrirati u webshopu, na online.velpro.hr?

    Registracija započinje klikom na gumb REGISTRACIJA. U prazna polja upišu se traženi podaci - u polje lozinka upisuje se vaša šifra kupca (cijeli broj, s nulama). Nakon popunjavanja podataka klikne se gumb REGISTRIRAJ SE. Nakon registracije provjerite sandučić e-mail adrese kojom ste se registrirali. Otvorite e-mail koji vam šalje VELPRO Internet naručivanje i kliknite poveznicu za aktivaciju korisničkog računa. Klikom na tu poveznicu potvrđujete vašu registraciju. Za aktivaciju korisničkog računa kliknite na link: AKTIVIRAJ MOJ KORISNIČKI RAČUN. Nakon toga u svom korisničkom računu (Moj profil) postavite lozinku koju želite koristiti svaki sljedeći put kad se prijavljujete u Velpro webshop.  

  • Kako se prijaviti kao online kupac ?

    Prijavite se možete nakon što ste se registrirali (u prethodnom pitanju je detaljno objašnjeno kako se registrirati). Nakon što ste se registrirali, jednostavno se prijavite sa email adresom i lozinkom koju ste postavili u svom korisničkom profilu nakon registracije.

  • Ne mogu se prijaviti kao online kupac

    Provjerite jeste li se ispravno registrirali na način kako je to opisano u uputama za registraciju (prvo pitanje). Prijaviti se možete samo ako ste se prethodno ispravno registrirali.

    Ako ste se ispravno registrirali, a i dalje se ne možete prijaviti provjerite unosite li ispravnu e-mail adresu i lozinku koju te upisali u svoj korisnički profil prilikom registracije. Email adresa mora se unijeti u cjelosti. Pripazite na velika i mala slova. Provjerite imate li pohranjenu lozinku u svom browseru/pregledniku. Ukoliko je tako, pokušajte izbrisati staru lozinku. Ako se još uvijek ne možete prijaviti, nazovite nas na telefon 01/2402 600.

  • Što je potrebno za prijavu na Velpro webshop?

    Za prijavu na online.velpro.hr potrebno je unijeti email adresu i lozinku koju ste postavili u svoj korisnički račun prilikom registracije na Velpro webshop. Ako se niste registrirali, pogledajte kako to učiniti u prvom pitanju – Kako se registrirati.

  • Zašto ne prihvaća lozinku kod prve prijave?

    Ako ste izgubili ili zaboravili svoju šifru, molimo kontaktirajte vašeg prodajnog predstavnika ili nas nazovite na 01/2402 – 600 svaki radni dan od 6 do 16h ili subotom od 7 do 12h.

  • Mogu li kupovati u Velpro webshopu ako nisam registriran kao kupac ?

    Ako niste registrirani i nemate svoju šifru ne možete kupovati u našem webshopu.

  • Koja mi je šifra kupca ?

    Ako ste izgubili ili zaboravili svoju šifru, molimo kontaktirajte vašeg prodajnog predstavnika ili nas nazovite na 01/2402 – 600 svaki radni dan od 6 do 16h ili subotom od 7 do 12h.

Narudžbe i artikli

  • Kako mogu naručiti?

    Odaberite način koji vam najviše odgovara:

    • Ispunite online obrazac
    • Naručite u webshopu
    • Kontaktirajte svog prodajnog predstavnika
    • ili nam se javite na 01/2402 – 600 svaki radni dan od 6 do 16h ili subotom od 7 do 12h.
  • Gdje vidim proizvode?

    HoReCa asortiman možete vidjeti ovdje.

    Ponudu proizvoda naših robnih marki možete vidjeti ovdje.

    Aktualne akcije možete vidjeti ovdje

    Proizvode u webshopu možete vidjeti ovdje ako ste registrirani i prijavljeni. Kako se registrirati i prijaviti pogledajte u čestim pitanjima za webshop.

  • Kako prevozite smrznute i ohlađene artikle?

    Ispravno skladištenje i transport hrane podrazumijeva čuvanje i transport hrane na uvjetima koji su označeni na deklaraciji proizvoda i ne prekidanje tog hladnog lanca, s ciljem očuvanja kvalitete hrane i neškodljivosti prilikom konzumacije.

    Iz navedenih razloga svakodnevno nadziremo uvjete skladištenja i transporta te koristimo namjenske izolacijske kutije i odgovarajući tip ledila u transportu. Upravljanje hladnim lancem obuhvaća sve mjere koje je potrebno poduzeti u distribucijskom lancu radi smanjenja nepovoljnih utjecaja okoline na kvalitetu, svježinu i sigurnost hrane.