Česta pitanja
Registracija i Prijava
Tko može kupovati kod nas?
Pravne osobe
- trgovačka društva
- javna poduzeća
- ostali organizacijski oblici (udruženja građana, klubovi, zaklade, sindikati, veleposlanstva i konzulati, nevladine organizacije i sl.)
Fizičke osobe
- registrirane za obavljanje djelatnosti (obrtnici i poslovi kućne radinosti, javni bilježnici, odvjetnici, sudski tumači i sl.)
- obiteljska poljoprivredna gospodarstva (OPG)
Koja dokumentacija je potrebna za registraciju?
Tuzemni kupac
- Preslika izvatka iz sudskog registra ili obrtnice ne stariji od 3 mjeseca
- OIB
- Razvrstavanje poslovnog subjekta prema NKD (Statistika - ako se radi o trgovačkom društvu)
- Karton deponiranih potpisa kod poslovne banke (sa novim IBAN brojem)
Inozemni kupac:
- Rješenje trgovačkog suda / ispis iz poslovnog registra
- Potvrda o PDV ID broju( poreznom broju pravnog subjekta ili VAT broj,) iz ministarstva financija
Potpisni karton iz banke - dokument na kojem je vidljiv:
- IBAN banke
- SWIFT banke
- Adresa banke
Kako se registrirati za prvu kupnju?
1. PRIPREMITE ODGOVARAJUĆU DOKUMENTACIJU
2. ISPUNITE OBRAZAC i vaš prodajni predstavnik će vas kontaktirati u najkraćem roku.
Ili
OVDJE PREUZMITE OBRAZAC pa ga donesite zajedno s odgovarajućom dokumentacijom u naš najbliži centar.
Što je šifra kupca?
Šifra kupca je vaš evidencijski i identifikacijski broj u našem sustavu. Bez šifre ne možete kupovati u našim centrima.
Mogu li kupovati ukoliko nisam registriran?
Ako niste registrirani, ne možete kupovati u našim veleprodajnim centrima.
Mogu li kupovati u Velpro webshopu ako nisam registriran kao kupac ?
Ako niste registrirani i nemate svoju šifru ne možete kupovati u našem webshopu.
Upravljanje mojim podacima
Kako upravljate mojim podacima?
Detalje pogledajte u Pravilima privatnosti.
Webshop
Kako se registrirati u webshopu, na online.velpro.hr?
Registracija započinje klikom na gumb REGISTRACIJA. U prazna polja upišu se traženi podaci - u polje lozinka upisuje se vaša šifra kupca (cijeli broj, s nulama). Nakon popunjavanja podataka klikne se gumb REGISTRIRAJ SE. Nakon registracije provjerite sandučić e-mail adrese kojom ste se registrirali. Otvorite e-mail koji vam šalje VELPRO Internet naručivanje i kliknite poveznicu za aktivaciju korisničkog računa. Klikom na tu poveznicu potvrđujete vašu registraciju. Za aktivaciju korisničkog računa kliknite na link: AKTIVIRAJ MOJ KORISNIČKI RAČUN. Nakon toga u svom korisničkom računu (Moj profil) postavite lozinku koju želite koristiti svaki sljedeći put kad se prijavljujete u Velpro webshop.
Kako se prijaviti kao online kupac ?
Prijavite se možete nakon što ste se registrirali (u prethodnom pitanju je detaljno objašnjeno kako se registrirati). Nakon što ste se registrirali, jednostavno se prijavite sa email adresom i lozinkom koju ste postavili u svom korisničkom profilu nakon registracije.
Ne mogu se prijaviti kao online kupac
Provjerite jeste li se ispravno registrirali na način kako je to opisano u uputama za registraciju (prvo pitanje). Prijaviti se možete samo ako ste se prethodno ispravno registrirali.
Ako ste se ispravno registrirali, a i dalje se ne možete prijaviti provjerite unosite li ispravnu e-mail adresu i lozinku koju te upisali u svoj korisnički profil prilikom registracije. Email adresa mora se unijeti u cjelosti. Pripazite na velika i mala slova. Provjerite imate li pohranjenu lozinku u svom browseru/pregledniku. Ukoliko je tako, pokušajte izbrisati staru lozinku. Ako se još uvijek ne možete prijaviti, nazovite nas na telefon 01/2402 600.
Što je potrebno za prijavu na Velpro webshop?
Za prijavu na online.velpro.hr potrebno je unijeti email adresu i lozinku koju ste postavili u svoj korisnički račun prilikom registracije na Velpro webshop. Ako se niste registrirali, pogledajte kako to učiniti u prvom pitanju – Kako se registrirati.
Zašto ne prihvaća lozinku kod prve prijave?
Ako ste izgubili ili zaboravili svoju šifru, molimo kontaktirajte vašeg prodajnog predstavnika ili nas nazovite na 01/2402 – 600 svaki radni dan od 6 do 16h ili subotom od 7 do 12h.
Mogu li kupovati u Velpro webshopu ako nisam registriran kao kupac ?
Ako niste registrirani i nemate svoju šifru ne možete kupovati u našem webshopu.
Koja mi je šifra kupca ?
Ako ste izgubili ili zaboravili svoju šifru, molimo kontaktirajte vašeg prodajnog predstavnika ili nas nazovite na 01/2402 – 600 svaki radni dan od 6 do 16h ili subotom od 7 do 12h.
Narudžbe i artikli
Kako mogu naručiti?
Odaberite način koji vam najviše odgovara:
- Ispunite online obrazac
- Naručite u webshopu
- Kontaktirajte svog prodajnog predstavnika
- ili nam se javite na 01/2402 – 600 svaki radni dan od 6 do 16h ili subotom od 7 do 12h.
Gdje vidim proizvode?
Kako prevozite smrznute i ohlađene artikle?
Ispravno skladištenje i transport hrane podrazumijeva čuvanje i transport hrane na uvjetima koji su označeni na deklaraciji proizvoda i ne prekidanje tog hladnog lanca, s ciljem očuvanja kvalitete hrane i neškodljivosti prilikom konzumacije.
Iz navedenih razloga svakodnevno nadziremo uvjete skladištenja i transporta te koristimo namjenske izolacijske kutije i odgovarajući tip ledila u transportu. Upravljanje hladnim lancem obuhvaća sve mjere koje je potrebno poduzeti u distribucijskom lancu radi smanjenja nepovoljnih utjecaja okoline na kvalitetu, svježinu i sigurnost hrane.